logo Студія професійних виконавців
наукових та навчальних робіт
Дисертаційні дослідження, дипломні, курсові і контрольні роботи, реферати, наукові статті. Кожна робота — індивідуальна. Усі переробки і доопрацювання — в межах уже сплаченої суми. Супровід — до отримання позитивної оцінки. E-mail: office@kapa.com.ua. Телефони: +38(044)279-7079, 537-0752.















Украина онлайн

Про особливості ціноутворення в даній сфері

Шановні студенти й аспіранти, хочемо нагадати банальну істину: ДЕШЕВЕ - не означає ГАРНЕ...

При виборі виконавців, які будуть допомагати в підготовці навчальних і наукових робіт, керуйтеся не тільки ціною за роботу, яку Вам називають, але й категоріями професійної придатності й людської порядності даних виконавців...

Справа в тому, що досить часто, особливо останнім часом, до нас стали звертатися клієнти, які цього не зробили, в результаті чого вони або припиняють своє навчання, втрачаючи сплачені за нього гроші, або платять подвійну, а те й потрійну ціну за роботи, які нам доводиться виконувати у вкрай стислі терміни...

Незважаючи на те, що РЕАЛЬНА вартість даного виду робіт дійсно може варіюватись, однак вона є величиною досить об’єктивною, що напряму залежить від складності КОНКРЕТНОЇ теми, вимог КОНКРЕТНОГО ВНЗу, підходів КОНКРЕТНОГО викладача, КОНКРЕТНИХ термінів виконання. Тобто один й той самий вид роботи (будь-якої – дипломної, курсової, реферативної), що виконана з урахуванням наведених вище умов, буде мати різну вартість.

Спробуйте зрозуміти: коли Ви купуєте холодильник «Самсунг», та телефонуєте по крамницях, з метою зрозуміти ДЕ ДЕШЕВШЕ, то там все просто: це холодильник визначеної марки та точної специфікації, тобто, наприклад, ВИГОТОВЛЕНИЙ ФІРМОЮ «САМСУНГ» (SAMSUNG RL-41SBSW), а всі інші ТІЛЬКИ ПРОДАЮТЬ його. Проте, коли ви подивитесь на весь асортиментний ряд холодильників, що є в продажу, й не тільки даної фірми, то побачите, що різниця в ціні буде ІСТОТНОЮ. Насамперед, виходячи з тих ВИМОГ, що ви їх висуваєте до холодильника, який маєте намір придбати, ЯКОСТІ даних товарів у РІЗНИХ виробників та ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ продавця.

Наступний немаловажний аспект: НОВИЗНА робіт, що Вам пропонуються. Справа в тому, що ТЕМИ робіт (будь-яких – дипломних, курсових, реферативних) мають тенденцію ПОВТОРЮВАТИСЬ. Тому не дивуйтеся, коли в Плані та по тексту Вашої роботи буде змінюватись лише назва підприємства (для економічних дисциплін), або шрифт (для юридичних), в порівнянні з тими роботами, які вже є в наявності в даній фірмі.

В цьому разі можна почути від керівника: «Я це вже бачив» з усіма наслідками, що з цього витікають… Справа в тому, що всі роботи, виконані за останні 3 роки у ведучих ВНЗах країни, занесені в загальну базу даних та перевірити факт ПЛАГІАТА – справа максимум 10 хвилин… Якщо ж Ви принесете роботу на доопрацювання, то з’ясується, що «… ми зайняті та нічим допомогти не можемо», або, що спеціаліста потрібної кваліфікації в даній фірмі просто немає, а є людина,щовмієзмінюватиназвиабошрифти…

Є ще досить багато нюансів в даній сфері ціноутворення, але й цього на нашу думку буде достатньо, щоб допомогти Вам все ж таки заощадити гроші, але тільки дещо іншим шляхом.

Отже, порада: розпитайте старшокурсників, довідайтеся у друзів та знайомих про фірми, що працюють у цій сфері, зберіть максимально повну інформацію - а тоді вже вибирайте...

РУС.    ENG.    GER.


kapa


НАША ВЕБ-КАМЕРА!! !

Наша адреса:
м. Київ, вул. Михайлівська, 24в, оф. 60.
Телефони:
279-7079, 537-0752.
Про особливості ціноутворення в даній сфері


З повагою і надією на взаємовигідне співробітництво, Г.Капник співтовариші.




E-mail: office@kapa.com.ua. (c) KAPA 2003-2008